Ένα σήμα που φέρνει εμπιστοσύνη
Η εδραίωση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών απέναντι στα ελληνικά προϊόντα, η αποφυγή των φαινομένων παραπλάνησης και η προστασία των ελληνικών επιχειρήσεων από τον αθέμιτο ανταγωνισμό είναι οι κυριότεροι στόχοι της προώθησης από την ελληνική πολιτεία του Ελληνικού Σήματος. Η απονομή του σήματος αυτού στο γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα ακόμη όμως και στα αλκοολούχα ποτά … Συνεχίστε να διαβάζετε το Ένα σήμα που φέρνει εμπιστοσύνη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί